Dan före nyår

Imorrn är det nyår och jag är såå himla taggad!
Ska på fest hemma hos en kompis, och ska eventuellt ha middagsbjudning här hemma med tjejerna.
Men jag hoppas VERKLIGEN att jag slipper. Vi ska hem till en annan men om det skiter sig så...
Nä. hoppas inte. Orkar inte med allt stök.

Träningen har jag som sagt lagt på hyllan över jul och nyår, och eftersom nyår är imorrn så är det dags att komma igång snart. Härligt =) Det blir också att återgå till andra rutiner, blir så konstig rytm när man är julledig och sådär och med alla klämdagar, ja, ni vet säkert vad jag pratar om ;)

Jaja! Nu vankas det tvmys =)

Puss o hej!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nya tag efter nyår =) Efter imorgon alltså. Jag har varit ganska onyttig senaste tiden, både med det ena och andra. Men efter nyår ska det bli helkörning till juni =)

2008-12-30 @ 22:29:31
URL: http://malinjoe.bloggsida.se
Postat av: Malin

Förresten: gott nytt år!

2008-12-30 @ 22:30:02
URL: http://malinjoe.bloggsida.se
Postat av: Anonym

Heej! ville bara säga att din blogg är så fin och man ler varje gång du gör framsteg och känner igen mig när du "fuskar", det är inte alls enkelt det här, jag kämpar mot min fetma jag är endast 15 år och väger 110 KG, jag är jätte ledsen över detta :(



puss på dej, fortsätt inspirera folk som du gör<3

2008-12-31 @ 01:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0