Hallåj!!

Nu ska jag kopiera in en kommentar jag fått av en läsare:

Det lät som du och killen kom fram till en bra lösning =) Måste kännas jätteskönt för dig att ni har pratat om det nu.

Julen har varit fin =) Men lite för mycket mat och godis. Jag har nog gått upp 4 kilo under själva juldagarna, men nu är cirka 1,5 kilo borta igen. Men jag tar det lugnt, det andra kommer sakta bort också.

Jag läser på universitetet, har ungefär ett år kvar nu. Jag börjar nog runt den 5:e skulle jag säga. Men måste börja plugga en hel del från och med idag i alla fall..

Det är precis sånt här man blir glad av! Så härligt att läsa kommentarer man får. TACK käre läsare!!

Träning imorrn, hinner förhoppningsvis med det! HÄRLIGT! =D

ang, killen. Han var här nyss och vi tar det lugnt bara. Men just nu känns vi mer som vänner...

Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0