I'm back

Hallå allihopa! nu är jag tillbaka efter några dagars ledighet från storstan!
et har inneburit dagar utan telefon och internet. Med endast släkten och familjen. MKT SKÖNT!

Har haft en underbar jul med många mysiga stunder :)

nu är frågan... hur mycket man har gått upp efter all julmat!? jag kan ju berätta att jag bääävar!!!

Åter till jobbet imorrn, sen hinner jag förhoppningsvis med träning på måndag... har en del att stå i, men jag hooppas verkligen att jag hinner!! Då ska jag dessutom passa på att väga mig! usch!!

Hur har er jul varit och har ni börjat jobba än!?

Kommentarer
Postat av: Malin

Det lät som du och killen kom fram till en bra lösning =) Måste kännas jätteskönt för dig att ni har pratat om det nu.



Julen har varit fin =) Men lite för mycket mat och godis. Jag har nog gått upp 4 kilo under själva juldagarna, men nu är cirka 1,5 kilo borta igen. Men jag tar det lugnt, det andra kommer sakta bort också.



Jag läser på universitetet, har ungefär ett år kvar nu. Jag börjar nog runt den 5:e skulle jag säga. Men måste börja plugga en hel del från och med idag i alla fall..

2008-12-28 @ 16:07:11
URL: http://malinjoe.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0