Sol sol sol

Åh herregud vad jag är trött! Har varit i stallet hela dagen idag!
Från 12- 18.30 var jag där. Hade massor att fixa så jag passade på att ta hand om det innan jul.
Flyttade stora lastpallar med 15 balar spån på varje.
för de som inte vet hur spånbalar ser ut så är de rätt stora, typ sopsäckar fast större. 15 sådana lastade på lastpallar sköt jag fram och tillbax med hjälp av en pallyft som man får släpa på. TUNGT!
Ja, det var som ett rejält träningspass fastän jag har ledigt från gymmet. =P

Härligt!

Var ute på en underbar ridtur också! Hästen var pigg och glad och ville baara galoppera. Red ut med en vän och det var supermysigt! Blev lite lugnare tempo än om jag hade ridit själv eftersom hennes häst är lite opolitlig och hon inte ville utmana ödet. Men ibland är det mysigt att bara ta det lugnt också!! =)

Så härligt med sool idag! Äntligen!! Regnet har ju bara öst ner i flera dagar! Man har verkligen ingen lust att ge sig ut och rida i sånt väder... =/

Men nu ska jag återgå till filmen Heartbreak Hotel som går på 4an nu =)

Tjolahopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0