Gott nytt år!!

Varför vaknar man alltid bakis och trött den första dagen på ett nytt år ?
Ni kan nog svaret på den frågan... ;)
Men med tanke på den mängd jag drack igår så mår jag förvånansvärt bra!

Det blev en riktigt lyckad kväll i goda vänners lag! Vägde mig också, lite sådär halvlullig, fråga mig inte varför, på fyllan är alla idéer bra :P men jag stod still på 115. Men jag tror inte det stämmer ändå. Jag har inte tränat på mer än en vecka och dessutom ätit rejält onyttigt!! Usch ja... Ikväll blir det mer onyttigheter men sen får det vara slut.
Träning står på schemat!

Nu ska jag laga mig Frukost-lunch :P
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Nytt år, nya tag =)

2009-01-04 @ 13:59:32
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0