Halo!

Jaha! nu har det vart dåligt med uppdatering här igen.

Har vart lite låg sisådär, men nu känns det bättre. Det är lite mindre än en vecka sen som jag gjorde slut med exet men det känns inte riktigt som att det har hänt... Jag har inte saknat honom än iaf, och det känns bra!!


Hmm! Jag låg på 115,3 när jag vägde mig i onsdags. Halleluja! BARA 3 hg har jag gått upp under jul. Har bara legat inne och latat mig och ätit MASSA onyttigheter... Skönt!!
Men nu blir det träning och ordentlig mat. NO more julsnask!!!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Roligt att höra något från dig igen =) 3 hg under jul är ju ingenting och gå upp, jag har gick nog som mest upp 4 kg, men nu är nästan alla de kilon borta igen.

2009-01-10 @ 09:08:01
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: Cindy

Hej hallå döh!

har följt din blogg lite då och då.

som du skrev i något tidigare inlägg så skulle du köra på nya tag nu detta året (nu efter julen, och WOW va gött att det bara va 3 hg), vilket jag med ska.. eller a, håller på med nu!



kännas gött o kämpa och se hur det går för dig med :D För du inspererar verkligen. :)



Lycka till med allt! :)

2009-01-11 @ 00:41:55
URL: http://childlikewildlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0