taggad

Hallå allihopa!!

Jag har ont i hela kroppen. Aj Aj aj!!!
Tränade stenhårt igår. Fick beröm av fler av kvinnorna på gymmet! det var superkul. och återigen!! BOR DU I STHLM och är kvinna!? då har jag det perfekta gymmet åt dig! =)

Men vet ni vad ? Jag är taggad på en diet. Riktigt taggad, bra mat och bra träning kommer ju att ge bra och snabba resultat!

Har du något tips eller vet nån bra diet, eller vad som är bra att äta får du gärna höra av dig till mig!



Ser inte det här riktigt smaskigt ut?


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad roligt att du känner dig taggad igen =) Önskar verkligen att jag hade råd och gå på gym men det har jag inte. Men jag försöker så gott jag kan så länge tills jag får råd.

2009-01-13 @ 20:54:28
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0