TRÄNINGSVERK

TRÄNINGSVERK idag också! Aaaaaj aaj aj!!
Dessutom sträckte jag mig på baksidan av låret. Inte sådär jätteskönt kan jag väl berätta :P haha!
Men jag överlever... Nog! Just nu känner jag mig som en gammal tant som går lite knackigt för att man har ett dåligt höftben. Ja.. typ så!

Och jag som ska på kryssning imorgon. Det har jag inte berättat för er men jag ska ut och roa mig och det ska bli SÅ skönt! Komma bort och inte bekymra sig för något. In i dimman och ha farligt kul!

Nu ska jag dock krypa till kojs... så jag är pigg imorrn..

JUST JA! Julmaten är borta nu!! ;) Väger 115 blankt! SKÖNT!.
eller ja.. skönt o skönt. men bra att de har försvunnit..

Hur kunde jag tillåta mig själv att gå upp alla de där kilorna, såg man inte vad som hände!?
Jag har börjat tänka i de banorna nu. Blir liksom ledsen och förbannad på mig själv. Varför lät jag det gå så långt!?
Tur att jag tagit tag i mina vanor och träning nu iallafall. Gud vet hur det hade gått annars ?

Fick en komplimang på gymmet idag också av en äldre dam. Hon tyckte att det såg så bra ut när jag tränade, och hon såg hur hårt jag tog i. Hon sa att hon hade kollat på mig och gjort som jag och det hade kännts mycket mer för hennne också. Alltså, hon tyckte att det blev aktivare träning. För mig var det jättekul att höra, blev så obeskrivligt glad!

Nä, nu är det verkligen läggdags! Sov gott och sköt om er =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ha det så kul på kryssningen =) Det är sådana kommentarer som är såå bra för självkänslan. Jag har också börjat tänka på i dem banorna..

2009-01-15 @ 06:55:15
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0