Inside

Vad roligt att få positiv respons på mitt inlägg nedan. Sådant gör mig verkligen på toppenhumör och det kan behövas just nu vill jag lova...

Har mått sisådär under en tid. Det har varit trassligt mellan mig och min pojkvän, det har lixom känts monotont och stelt mellan oss ett tag. Vi har heller knappt sex längre o.s.v. Jag har känt att han stött mig ifrån sig och jag har nog gjort det samma.

Häromveckan var jag ute och festade (alkohol har varit väldigt förekommande i mitt liv nu på sistonne, för att slippa undan verkligheten) och kvällen slutade på ett hotellrum med en grabb. Jag berättade allt för killen och han blev såklart väldigt besviken, men det var också den händelsen som gjorde att vi började prata med varandra igen - på riktigt. Vi har haft djupa diskussioner och legat på en brygga och bara tittat på stjärnorna... Helt underbart.
Men något han sa som bidrar till att jag ska börja hårdträna igen är att han inte vet om han är lika attraherad fysiskt längre och att jag var mycket mindre förut. 
Kanske låter som att han är en skitstövel? Men det är han verkligen inte. Jag fick dra det ur honom, det satt låångt in. Men Jag kunde inte annat än att hålla med... Det här håller inte. Jag är 21 år och väger 120 kg. INTE OKEJ!

Nu jäklar blir det ett uppryck!!

Sitter för stunden på bussen till landet, min fristad. Jag behöver verkligen komma bort. Och jag ser redan nu fram emot att få plocka fram gångstavarna och gå en powerwalk! Tjohoo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0