NU är motivationen tillbaka

Hej allesammans!! Det var väldigt längesedan jag skrev i den här bloggen, mer än ett år sedan!

Kollade igenom allt jag skrivit och blev fylld med sådan glädje. Tänk att det gick så jäkla bra för mig med träningen och viktnedgången! Och vilket "go" jag hade.

Nu har jag gått upp igen, och jag tror att det kan ligga på runt 120 kg. Har inte vågat ställa mig på vågen på väldigt, väldigt länge.

men NU, mina kära vänner har dock min motivation kommit tillbaka! Jag ska faktiskt börja på dieten igen imorgon eller övermorgon beroende på när jag hinner åka iväg till affären och handla allt jag behöver :)

Jag ska också ta upp träningen ordentligt, hade tänkt mig varannan dag, så kanske 3-4 ggr i veckan. Dessutom ska jag ut och gå med mina stavar precis som innan!

När jag läste igenom mina gamla inlägg så insåg jag att jag gick ner 9 kg på 5 veckor vilket jag tycker var otroligt bra jobbat. Kan jag slå det denna gången tro? Jag hoppas verkligen det. Jag ska pusha mig själv!!

Vi hörs snart igen allesammans! =)

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad roligt att du är tillbaka! Härligt att du är så motiverad också.



Jag har bytt bloggadress och bloggar sen ett par månader tillbaka på: http://halsanframforallt.wordpress.com



Kram

2010-08-16 @ 07:48:54
URL: http://halsanframforallt.wordpress.com
Postat av: Bantarbritta

Yes, nu kör vi! Så du har också häst? Vad har du för häst?

Jag längtar SÅÅÅ på att sitta upp igen, speciellt nu när det är så fina sommardagar...

2010-08-16 @ 11:56:21
URL: http://bantarbritta.blogg.se/
Postat av: Bantarbritta

Vi har ett gäng kallblodstravare, sambon kör dem och ett av dem rider jag när jag väger lite mindre.. Han är rätt liten men ändå bra byggd, men måste nog vänta några kilon till innan jag börjar skritta igen. Har också ridit in honom själv, en riktig pärla. :)

2010-08-16 @ 22:30:37
URL: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0